Onze werking duidelijk uitgelegd

Veelgestelde vragen

Benieuwd naar de praktische gang van zaken bij Cool After School? Hieronder geven we u een antwoord op enkele veelgestelde vragen. Staat uw kind te trappelen om mee te doen? Meld uw zoon of dochter dan aan door het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina in te vullen en te versturen. Wij kijken alvast uit naar zijn of haar komst!

faq inschrijvingen

Nadat u uw kind bij ons inschrijft, krijgt u een bevestigingsmail. Als we een plaatsje vrij hebben, sturen wij u de bijbehorende overeenkomst en algemene voorwaarden. Tevens verstrekken wij meer informatie over hoe u de kinderopvangtoeslag kunt aanvragen.

Zodra u met ons aanbod akkoord gaat, vragen wij u om de overeenkomst ingevuld en ondertekend aan ons terug te bezorgen. Vervolgens wordt u minimaal twee weken voordat uw kind bij ons zal starten uitgenodigd voor een intakegesprek bij ons op locatie.

Wanneer u uw kind inschrijft, is het mogelijk dat uw zoon of dochter op een wachtlijst terechtkomt. Dat wordt meteen duidelijk aan de hand van een bevestigingsmail. Wil u meer weten over onze wachtlijst? Bel ons of stuur ons een mail om uw vraag te stellen.

Tijdens een intakegesprek bespreken we onze werkwijze en huisregels. Dan krijgt u eveneens de kans om vragen te stellen, die we met plezier beantwoorden.

Mocht uw kind het best spannend vinden om bij Cool After School te starten, kan u ervoor kiezen om voor de eerste opvangdag een wenmoment in te plannen. Praktische afspraken daarover maken we tijdens een intakegesprek.

Mocht u uw kind bij Cool After School willen uitschrijven, dan dient u dat vóór de eerste dag van een nieuwe maand via mail te doen. Zo kunnen wij tijdig de gegevens van uw kind uit ons systeem halen.

We werken met een opzegtermijn van een maand, wat betekent dat de opvang tijdens de eerstvolgende maand na opzegging nog doorloopt. Die factureren we, al beslist u zelf samen met uw kind of hij/zij nog zolang zal deelnemen. Concreet betekent dat bijvoorbeeld dat als u uw kind voor 1 januari uitschrijft, uw kind per 1 februari met Cool After School stopt.

badminton balletje

Al uw gegevens op een rij

Schrijf hier uw kind in

Hulp nodig bij het
inschrijvingsproces?

Hulp nodig bij het inschrijvingsproces?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!